- Halkla ilişkiler, reklam ve diğer tanıtım disiplinlerinin temel kavram, kuram, süreç ve modellerini tanımlar.
- Halkla ilişkiler, reklam ve diğer tanıtım disiplinleri ile ilgili süreçleri etkin bir şekilde yönetir.
- Halkla ilişkiler, reklam ve diğer tanıtım disiplinlerine yönelik sürdürülebilir gelişim ve kalite anlayışını oluşturur.
- Demokrasi ve insan hakları gibi evrensel değerleri merkeze alarak, etik ilkeleri mesleğinde uygular.
- Halkla ilişkiler kuram ve uygulamalarının ulusal ve uluslararası düzeyde mevcut veya olası durumlar ve sorunlar üzerindeki etkilerini değerlendirir.
- Alanıyla ilgili araştırma yöntem ve tekniklerini etkin bir şekilde uygular.
- Toplumsal ilişki pratiklerini, kültürlerarası iletişim ve empati perspektifinden değerlendirir.
- Öğrenim hayatı boyunca edindiği iletişim tekniklerini ve yeni teknolojilerin sunduğu imkânlarla geliştirdiği iletişim becerilerini mesleğinde kullanır.
- Halkla ilişkiler, reklam ve diğer tanıtım disiplinlerinde strateji geliştirir.
- Mesleğiyle ilgili güncel ulusal ve uluslararası yaklaşımları, sorunları ve gelişmeleri analiz eder.
- Halkla ilişkiler, reklam ve diğer tanıtım disiplinlerine yönelik teknik bilgileri listeler.
- Halkla ilişkiler ve reklam alanındaki temel süreçleri mesleki uygulamalarında etkin bir şekilde uygular.